Friendship



Hello , Assalamualaikum ;3

hi readers ;) nice to meet you again . bagi aku dalam soal persahabatan , kadang - kadang aku rasa lagi senang kalau alone . lagipun tahun ni aku rasa aku menyepi je kot ? aku hilang kawan yang aku sayang => bagi aku biarlah aku baik dengan dia dari aku benci dia . lagipun , tahun ni aku dah terbiasa bawak diri . tapi kadang - kadang tu aku rasa sunyi sangat . tak tahu nak cerita dengan siapa . tapi , Alhamdulillah aku jumpa . walaupun dia atas aku tapi aku selesa nak sharing . thanks to her sebab sejak tu aku jarang sedih - sedih  >.< . aku harap tahun aku jumpa kawan yang lebih baik , yang boleh jadi kawan aku untill jannah .

"Don't walk behind me ; I may not lead . Don't walk infront of me ; I may not follow . Just walk beside me and be my friend "

sekarang ni aku suka baca/cari quotes , lagi - lagi yang ada kaitan dengan apa yang aku pernah alami kadang - kadang aku dapat positives ideas kat situ . kalau aku banyak idea , aku rajinlah jugak buat quotes sendiri .

"Promise me you'll always remember : You're braver than you believe, and stronger than you seem, and smarter than you think "

meet me in the next entry , InsyaAllah .

0 comments:

My Instagram