Nothing



Hello , Assalamualaikum ;3

hi guys . entry sebelum ni aku delete sebab aku rasa penulisan aku teruk sangat >,< . aku tak tahu apa nak jadi dengan aku ni . makin lama penulisan aku makin huru hara pulak aku tengok . /hahaha/ aku selalu jenguk blog orang lain , and aku selalu jealous bila aku baca penulisan diorang macam ada something yang menarik orang nak baca  . kebanyakan blogger yang aku follow semua penulisan awesome . aku selalu fikir yang mesti ke kita tulis entry panjang - panjang ? . and sometimes aku terfikir macam masa nak type entry yang ringkas tapi orang suka nak baca . how ? >.< . sebenarnya tujuan aku buat blog baru ni untuk aku ubah cara penulisan aku . target aku semestinya bukan BMT . aku just nak entry aku nampak lebih matured :O . /haha/ tapi serious aku rasa blog lama aku macam budak - budak sangat . /kot/ xD . aku nak share satu blog kat korang , aku baru je jenguk blog dia pagi tadi , tu pun sebab aku tengok TL aku full dengan orang tweet blog dia awesome . so dengan perasaan ingin tahu aku pun jenguklah blog dia . blog dia simple but penulisan dia bagi aku awesome . kebanyakan entry yang dia type banyak isi walaupun panjang - panjang . here . and thanks sebab ada yang blogwalking <3 . aku tak sangka ada orang yang sudi blogwalking ke blog aku ni  , sebab aku belum pun start blogwalking lagi :// . but thank you to the blogger , cause she have made my day . /ececeh , padahal bukannya apa pun / tapi aku gembira kot >.< . Thanks ;)

meet me in the next entry . sharing quote with you guys

" Nothing is impossible , the words itself says 'I'm possible' ! "



0 comments:

My Instagram