Sister .





Assalamualaikum

kakak . sister . kakak ipar . sister in law . kakak angkat . adopted sister . declared . i don't care . as long as it related to an elder female but not mum . 

from the bottom of my heart . oh please . aku angan - angan je lebih . aku teringin sangat nak kakak macam yang korang ada . yang baik  . bagi sesiapa yang ada . kakak yang caring . suka share everything . can tell stories to  her . yang semua - semua tu la . huh . yeah mungkin sebab aku ni bongsu . then aku maybe nak perhatian . ceh . yelah atas aku semua abang ._. tua - tua pulak tu . hmm just thinking that kalau boleh aku nak share all of my stories with my own sister . tak kiralah kakak kandung ke kakak angkat ke kakak ipar ke i just don't care . oh and yes . aku ada kakak ipar je . tak kisahlah . aku just nak buat benda sama - sama . boleh saling menolong . macam kawan . tapi aku takdepun kawan yang 'macam' tu . sebab tak ada lah aku nak adakan . tapi cuma aku tak kuat . aku bukan jenis yang memulakan sesuatu . aku tak boleh nak jadi pemula . entah . dekat rumah aku sunyi . sangat . bila kawan - kawan aku wechat barulah hati aku rasa gembira sedikit . yelah mak aku kerja . jiran yang aku rapat pun tak ada . cousin pun tak ada . aku nak sangat - sangat . sorry luahan hati dekat sini . :) . this is just the place that i could share . with everybody . bukan nak orang tahu . just nak cerita. jangan salah anggap ya . then the end .




9 comments:

Leo said...

my sister piss me off every single day i wish i had a brother

Anonymous said...

for me i always fight with my brother

Unknown said...

awww.. we all can be ur 'sister'. hehe.

saya ada kakak. tp she seem didnt really care about me. ada kakak pun buat x kisah.

tapi saya ada adik. dan kami sangat rapat.

^^

Unknown said...

Iolls pon nk kakak juga..jelez tgok kakak kwn bwk dye g jln2 istanbul la bali la korea la..huwaa..bestnyer!

Anonymous said...

thank sis ;)

Anonymous said...

untungnya kakak dia bawak pergi jalan2 waa . hmm

Unknown said...

saya pun nak kakak emmmmmmmmmmmm

Syaraaa_ said...

I don't have a sister to! Well sometimes, I felt like I want someone that can share our stuff together (like that) But then , I realize we don't really need it ! Honest talk lah sebenarnya Allah dah atur semua nya :) just believe it keep in faith and be strong okay ! ^^

Anonymous said...

thank you for de advide ;)

My Instagram